måndag 12 augusti 2024

Mycket trafik på våra vägar i landet under sommaren

 Gunnar här !

Ja, jag hoppas att du som har börjat arbeta igen efter din semester har haft en skön och avkopplande sommar.


Själv har jag varit i vår huvudstad och blivit hyllad av mina underbara barn och barnbarn. Jag har nått det övre strecket på tumstocken. Ni läsare som följer mig får gissa min ålder!


Det måste vara skönt att återgå till arbetet efter en lång och härlig sommar, även om det regnar.


Det har säkerligen varit mycket trafik på våra vägar i landet under sommaren. Jag hoppas att ni som har kört bil har hållit avståndet i trafiken och följt hastighetsbegränsningarna.

Vi hörs

Inga kommentarer:

whiplash-skadan

Håll avstånden i trafiken

 Gunnar här ! Ja, nu när vi går in i hösten i början av september, har de flesta återvänt till sina arbeten efter semestern. För er som kör ...