söndag 8 maj 2022

Året 1969 förändrades mitt liv helt

 


Året 1969 förändrades mitt liv helt. Jag satt i förarsätet och parkerad intill trottoaren. Sedan vet jag inget förrän när polisen besökte mig på sjukhuset. Polisen berättade allt om olyckan. Bussen körde på min bil bakifrån. En 50 väg. Min bil fraktades ca 150 meter efter gatan innan bussen kunde stoppa helt. Själv hamnade jag i baksätet och min bil i en snödriva. Jag fick åka ambulans till sjukhuset.

Mer info finns i böckerna nedan  !





 Böckerna finns hos internetbokhandeln, Adlibris.com-och hos Bokus.se samt hemsida www.gafos.se

Inga kommentarer:

whiplash-skadan

Se till att Du har bra slityta på dina sommardäck och rätt lufttryck i däcken

 Gunnar här ! Ja, då har vi kommit till våren i landet.  Kan skilja lite på vart Du bor i landet. då kanske man tänker på att byta skor på b...